Halvt döende!

Känner mig halvt döende, fattar inte hur men hela jag e bara helt bortaaa, sjukt jobbigt för jag vill göra något, men varken mitt huvud eller min kropp orkar röra sig en centimeter.. Somade då vid halv 2, vaknade inte försen vid 4 igen då Frida kom in på mitt rum och puuumpade en asbra låt som jag tyvärr inte vet vad den heter, ska fråga henne när hon kommer hem! :) Sedan gick jag ner och kollade på Sex and the City och gjorde Smoothie :) Efter en stund kom mamma och ella hem, och senare david. Så pratade lite med Ellsan, söt ungeeee <3

  
 

ååh ne nu var det 7 timmar sedan jag åt hhaha inte likt mig, jag är skit hungrig verkligen. Tur att jag nyss fick ett sms av mamma: Maten e klar, men jag kör bara och lämnar Frida så säg inget till Ella om det för hon vet inte! puss.. haha Ella blir skit ledsen om hon får reda på att mamma bara stuckit, hon brukar vilja åka med men orka det alltid liksom haha.. ne nu ska jag ner och kränga littta grannar, är sinnes hungrig! Senare kommer antagligen Elin så sticker vi ut och springer en runda. Och fysatan att jag e så stressad över allt i denna veckan, måste börja packaaaa och växla pengar och allt inom kort :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0