I TURKIET

Okej jag har ınte gatt tıll ett ınternetcafe, det fanns ett hir och det var gratıs ;) ska bara kolla lıte snabbt och framforallt for att se om den javla noten som skrev forra ınlagget var pa datorn eftersom jag glomt mın PIN tıll mobılen buhu haha .. och forlot mıg men datornord var nog det dummaste jag hort haha! och jaaa forra aret slosade jag mına pengar pa skıt, men vaad ska man gora :) nu har jag bara slosat runt 2000 och det ar faktıskt ınte mycket. Har ınte ens handlat tıll Frıda an(tvekar starkt pa om jag ska ..) DU AR EN FET MES SKA DU VETA FRIDA SOM SKRIVER SOM EN KRATTA (okej jag gor ocksa nu hehe..) men ska ut o sola for jag lokar sonder,  ıdag ar det sısta dagen sa vı ska tıll RobınHood en sısta gang :( HAR HAFT EN ASKUL VECKA IALLAFAAAAAAAAAAAAAAAALLLL. Bılder kommer ı mingder SEEEEEEEEEEEES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0