Money machine

Igår stack vi då till obs som vi sa, cyklade igen! Motvind hela tiden vilket var asjobbigt haha.. Ja sedan var vi där en stund, cyklade hem igen.. Var så himla stressad hela dagen igår så det var sjukt. Käkade grillat och sånt hemma :) Sedan vid 20 började jag duscha och fixa mig litttaaaa, sedan gick jag till elin och hämtade min "nya" cykel haha, och cyklade till anna, sedan cyklade hon och jag till Lomma och mötte elin och erica så stack vi till Stina på fest :) Riiiiiktigt roligt hade jag! Var där till 2-halv3 tiden, sedan stack vi hem till Erica och åt lite och sov. 3 Stycken i en säng, asbra! haha.

Nu imorse vaknade Elin och jag av att Erica kom in i rummet och säger till Elin att hon skulle sälja kvällsposten! ooh, så vi gick upp vid halv 11 och cyklade hem direkt. När jag kom hem höll mamma på att göra Tsatziki tills nu när vi tjejer ska till Ystad där vi hyrt en stuga (Söndag, imorgon och tre nätter frammåt) :D Ja så åt jag lite frukost. Nu är jag så jävla trött, tror jag lägger mig och sover en stund till :) hörrrs!





Saknar Alanyyyyyyyyya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0