Popin champain livin the life



Igår så var jag inte alls bara hemma och chillade, jag cyklade hem till Elena och var med henne, erik, erik och simon en stund :) Sen stack dem så kom vikki, riktigt roligt hade vi allihopa haha! Sen sov vikkan och jag där, och gick upp tidigt idag för att bege oss till spexet :) Slutade vid halv 12, så var jag utelåst :( Stod och snackade med anna ett bra tag, efter det gick jag hem till Sara så kollade vi på Lilja 4-Ever, skit bra film.. hemsk också, har aldrig sett den förut så det var väl på tiden om man säger så :) Och så gjorde vi chokladpuddiiing undertiden, mycket goooottt hhaha.



Efter ett tag så gick Sara och jag hem till mig (visste att posten skulle komma kl 13) så var så jävla nyfiken på om Tele 2 hade skickat mitt nya SIM-kort oooch det hade dem! Blev as glad, fixade mobilen och den bombades med sms haha inte för att skryta eller så bara menar att den faktiskt gjorde det, har ju faktiskt haft den "spärrad" i 2 dagar nu :( över jobbigt var det faktiskt haha.. Ja sen är jag ju av med mina nycklar också, skit bra jobbat! Hittar dem verkligen inte någonstans, så vi får nog göra extranycklar i sån affär :( ..  Ja Iaf så stack Sara efter en stund, och där satt jag i trädgården haha.. Ringde mamma tusen gånger och ja hon var påväg sa hon hela tiden. Åkte och handlade middag till familjen, fiskpinnar med potatismos, blev helt sugen på det.+ 3 paket tuggummi ääälskar det! Ja sen kom jag hem igen och då var de fortfarande inte hemma. Men ja iaf kom de tillslut. Gick in och gjorde maaat så åt vii, sen nu har jag lite ångest för vad jag ska ha för klänning till skolavslutningen! Har hittat en jag tycker är jätte fin på nelly.com och sen har jag fått en skitfin av Hanna.. Men ska nog hem till Rebecca också och kolla vad hon har  så jag verkligen får något jag trivs i till 110% haha :) Jaja nu ska jag ta det lite lungt, och sen ut och jogga! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0