Skolavslutning

har inte haft tid att skriva alls. Har haft så JÄÄVLA roligt med 9orna nu så det är sjukt. Vattenkrig i skolan igår, senare på kvällen lärarmiddag med 50-tals tema, och efter det fick alla byta om så skulle vi tävla allihopa haha klasser mor klasser, så klart klassade vår klass 9C uuuut alllaaaaa vem blir förvånad? Vi vann exakt alla tävlingarna :D ååååååååååååh var ja´g kommer sakna oss vi klaffar så jäkla perfekt allihopa :'( Nu sitter jag på elenas rum fixad för skolavslutningen, har fått låna en skit fin klänning av henne, tack <3 nu väntar vi på hennes pappa så vi kan sticka till avslutningen, faan vad det är blandade känslor:(  Och förresten så fick Elena och jag pris för Skolans pratkvarnar igår på lärarmiddagen haha inte särskillt förvånad där heller!  Men nu måste jag ruuuna, blir festa med alla 9or ikväll och på natten iväg till ALAANYYAAA kommer inte sova ett duggg men skidide nu ska jag leva livet!!!! :D IH älskar 9C messsstt och alla mina vännerrrrr är helt speeedad, nu ska jag iväg vi hörs om en vecka!!!!! PUSSSSSSSSSSSSS ALLIHOPA!!!!! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0