Söndag

jag e så himla trött. Igår kväll så på typ 10 min?! såg mitt öga ut såhär:



ingen förvarning alls det bara svullna :O o de var skit ömmt..... alltså det ser ju bättre ut nu, men vafan man kan ju undra! Iallafall så vaknade jag vid 11 idag, så klockan 12 stack mamma frida ella o jag och tränade. skit skönt. Sen duschade vi där och sånt och drog direkt till BurlövsCenter. Köpte 2 bhar, 4 par trosor och ett linne. Kommer bilder på det imorgon nog och även på det jag köpte i Turkiet :) Nu är jag så himla trött men ska ändå slänga på mig lite kläder och äta lite sen beger jag och vikki tror jag det blir oss till Bara och tältar med vänner därifrån :D wiho ha det bra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0