Stranden

usch som ag städade mitt rum igår, frånn 00 när jag kom hem till vid 2 tiden :| det var något sjukt så stökigt här VAR! :) Innan dess så kollade bara Anna Sara och jag på "I taket lyser stjärnorna" hemma hos sara :) Skit mysigt och gott snaaackkks åt vi. Men fyfan vad jag grät åt filmen, aaah levde bara mig in som om det var jag som levde där hon levde, jag hade inte klarat en dag alltså :( En mamma med canser och uusch nee.. :( fyfan!

Iallafall så vaknade jag vid 11 idag, eller jag tvingade upp mig :( Packade strandväskan återigen och drog hem till sara så åkte vi dit. Mööte alla där, fyfan så många vi blir haha., 20 pers minst igen då, riktigt roligt :) jaaa, sen vid 4 stack vi hem. så nu ska jag bara ta det lungt och försöka hitta min mobil som jag blivit av med idag :( .. blev av med mina nyckar igår och mina skor. vad ska det bli utav mig hhhaha. :( jaja får väll ta tag i mina glömskheter så snart somöjligt. Fast först ska jag duscha och åka en sväng till Burlövs Center med Elin :) Och ikväll blir det nog bara att softa på stranden med  mina käraste vänner, eller någon fest i Malmö eller Dalby? Äsch vi får se :) heeej sålänge<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0