Time is running..

Dålig uppdatering igår pga att en propp gick i huset över natten så hade inte tillgång till datorn. Men iallafall så hade jag en bra dag igår :) Var först på spexet från 8-11.30 ungefär, riktigt skönt. Gick hem då och la mig och kollade lite på sån dära Homemakeover och åt, men somnade på ett vips. Vaknade upp vid klockan 14.00 igen, hade fortfarande hela dagen framför mig, det kändes väldigt skönt :D Ja så då duschade jag och fixade mitt hår lite tills kvällen (vet inte varför jag gjorde det så tidigt, men ja ändå hha) ..

 

Sedan när klockan blev 4 cyklade jag till Elena, hon sa nämligen det tilll mig. Men när jag kommer dit har hon stuckit till Centra (pizzerian i Åkarp haha) så jag fick sätta mig i hennes uterum i ca 45 minuter och äta en mango jag hade köpt påvägen till henne .. haha jaja hon och vikki kom då efter 45 minuter, och då hade de inte ens ätit maten än utan bara beställt den, så de satte sig och åt det så kollade vi lite på My sweet sexteen. Ja sen kom Ståhlis så chillade vi allaaa, och sen Jörnevi, så fixade vi oss och hela faderittan, och ja sen kom lite till . Riktigt roligt hade vi! kommer lite bilder , blev inte särskillt många :p


JAG

VICKI OCH STÅHL

KIMMY OCH JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0