Use your love

Top Modelz - Your love (remix)

okej somsagt så har jag haft en underbar födelsedag :D blivit 16 år då haha och jag påstår inte att det är mkt men ändå, sånt är livet komr blir äldre år efter år ändå så det är ingen brådska :) Började spexet idag klockan 8, det börjar flyta på och jag hade bara en scen då vid 9 tiden, sedan rast aaaas länge så låg i typ underkläder bakom kullen på skolan med annis och sara och solade :D efter det stack jag hem till sara med henne och käkade i det fina vädret och så blev det lite vattenkrig buhuu haha och smoothiiie! Tillbaka till skolan och var med i en scen till sedan slutade vi :D Riktigt skön dag. och så kom mammsi och lämnade present till mig ocksååå 800 kronor + neccesär och lite smink hoho :D



  

  

 

Efter det cyklade vikki och jag direkt till lomma, inom pappa och bytte om till bikini osv, så stack vi till stranden med hanna marbee (inte min lillasyster hehe ), sara och saras pojkvän var där, så solade vi och badade. RIKTIGT underbart :D här sjunger mina underbarisar för mig, wohooo haha :D



Direkt när jag kom till stranden upptäckte jag att min mobil var borta också! letade ööööverallt, hittade den inte :( Så ringde mamma och bad henne spärra min mobil så det gjorde hon. 5 minuter senare ringer mamma upp mig och säger att Konsum ringde och sa att de hade hittat min mobil bland jordgubbarna :D svinlycklig blev jag! (köpte jordgubbar påvägen till stranden hehe:$).. klumpig men struntsamma nu är den på sin gamla vanliga plats, fast dock spärrad i två dagar haha :( ..

Kom hem till pappa så hade de grillat ryggbiff, gotttt! och kladdekaga med jordgubbar efter, så sjöng de för mig och sånt och så fick jag paketer haha :D fick 1000 av pappa& åsa och 300 av min käre farfar :) Så nu börjar jag komma upp i summan igen, yesss :D tänkte spara till en sån liten laptop ni vet, riktigt fina och verkar skit bra :)
Nu på kvällen så stack frida och jag ut och joggade + att vi hämdade min mobil på konsum då! Nu blir det in i duschen och sedan sova :D Tack alla för en skööön födelsedag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0