Födelsedagsfirande



     

Släktkalas igår vid 4-5 tiden, käkade skit god mat, grillat och lite tillbehör hehe. Fick massa pengar av släkten och pressenter från Anna Elin och Saris som också kom och åt :) Fick armband + öronhängen + en facemask av Saraaaa  och sen Toblerone + en sån fin ljuslykta av Anna och Elin, tack så mycket :D <3

   
 
Sen käkade vi massa tårtor, 4 stycken olika INTE bra :( haha jaja sen snacka vi bara lite och sånt, alla yngre nördade Sverige-Danmark, dåligt dåligt.. 0-1 :( Senare stack vi ut och gick, så träffade vi Amanda och hennes pojkvän lite, bara chillade allmänt mycket :) Anna följde sedan med mig hem ett tag så snackade vi om allt och inget till 00 då hon skulle hem :) Då satte jag mig en liten stund vid datorn, sen la jag mig och snackade med Biggan till 2, sen deckade jaaag.

lite bilder från idag, jag som tagit alla fotona df jag nt är med från kalaset hehe..
   
  
  

Upp klockan halv 9 idag och jobba. Det var en chill jobb-dag, slutade redan 13.30 :) men det blir iaf 700 kronor nått sånt, skit skönt att veta att man har det + hela lönen för sist jag jobbade när man kommer hem från Turkiet som jag ska till ooooooom 5 dagar :O shiiiiiiit :D



Nu ska jag bara ta det lungt här hemma, orkar nt röra mig har sträkt mina hals senor hahaha, mamma sa iaf att det gick så jag tror det är det jag har gjort :( fast vet inte hur men ändå! Halv 4 sticker jag till Centra med Eliiin så hon kan feta sig litta :) ha det bra (L)

Kommentarer
Postat av: v

fint hår du har :)

2009-06-09 @ 16:38:53
URL: http://bellisimaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0