When I See You

  

Varit hemma och tagit det lungt nu en stund. Cyklade somsagt till stranden, så snackade vi där, skit skönt fast att det inte var riktigt lika varmt idag :) Köpte ballerinakex innan också som vi åt där, sånna nya med baaaara choklad mkt godare :D Iaf efteråt så stack vi och käkade litta i sån strandkiosk, fast inte den vanliga. Sen begav vi oss hemmmmm och nu ska jag gå på trampmaskinen i 30 min typ, för har lite ångest för allt jag ätit :P haha sen ikv ska jag ut och jogga med pappsen, det blir ju krav på det nu iaf nästan varje dag i veckan nu när jag har uppehåll från fotbollen :P!

 
jag och anneli ->

  
anneli och jaaaag här också haha <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

var kommer din bikini ifrån?.. skit snygg =)

2009-06-02 @ 23:11:13
Postat av: julia

svar till anonym: tack så mkt, den är från H&M :)

2009-06-02 @ 23:24:15
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0