1 Mars

då var det redan 1 Mars, shit vad det går undan. 3 månader exakt tills jag fyller år idag då hah :) och ca 3 månader tills vi ska till Alanya, fyfan vad jag längtar!!!!
Igår stack Vikki Anna Sara Anneli och jag till Espressohouse i Malmö och tog det lungt i någon timme. Älskar deras kakor och sånt synd bara att det är så dyrt :( Sedan ringde Gunna och sa att hans kompis hade lägenhet i Malmö så vi stack dit och softa. Veeeeerkligen softa haha kollade på tv och sånt bara. Fast det var ändå skönt för annars hade vi bara åkt hem ändå ju :) Sedan tog vi bussen hem, hoppade av i Arlöv så kom pappa och hämtade mig där.
Idag vaknade jag vid halv 1 av att min syster kom hem, jätte skönt att det bara är vi två hemma nu tills klockan 3! äääääälskar det <3
När pappa kommer hem vid 3 tiden så ska han jag och frida åka till Obs och shoppa :D Han hade ju lovat oss 500 kronor till alla hjärtans dag, men han ville se med egna ögon vad vi köpte annars hade vi väl bara slösat det på massa tågbiljetter och mat hit och dit hehe .. ja så vi sticker med honom dit :)
Vid 5 ska jag på släktkalas hos min kusin som fyller 10 år, iih det är skitroligt där så jag längtar haha :)

 
greken och jag <3

 
anna sara och vikki <3

Ha det bra, pusssssss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0