15.45 måndag

Igår kom Gunna vid 18.30 tiden :), kollade på den You got served, faktiskt skit bra film, älskar sånna hiphop-dansfilmer :) haha. Chillade sen stack han runt 22.30, följde honom en bit sedan ringde jag upp Sara och stack hem till henne och relaxaaa haha sjukt härligt rum hon har nu alltså! De har gjort om deras källare så det är faktiskt över bra där :) stack väl vid 00.00 därifrån, ringde anna så vi snackade en stund sedan la jag mig och kollade på Sex and the city filmen, äälsskar den :O jag deckade tyvärr efter halva! och trots det allldeles för sent :(
Vaknade vid halv 9 imorse dåå, började klockan 9. Riktigt dryg skoldag, äcklig mat också för den delen, vårrullar :(
Efter skolan kom jag hem, åt lite flingor eftersom jag var så sjukt hungrig! Nu ska jag bara vänta tills Frida kommer hem så sticker vi och tränar på burlöv klockan halv 5. Efteråt duschar jag där och sticker till Obs och möter upp Elena, blir antagligen kolla runt lite i affärer och chai-te på esspressooooo mmh <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0