25-26 mars

igår efter skolan stack jag bara hem och relaxa haha. Åt en våffla bara för det var våffeldagen tydligen sa mamma, hon hade gjort dem så fick smaka även om jag nt gillar det så mkt hhihi.



Ringde Sara så vi stack till Malmö och handlade presenter till Vickkii och Elena eftersom de ska ha fest på Fredag (imorgon) :) det blev väl heeelt okej får vi hoppas :D
Efteråt stack vi till Entré. Träffa gunnis där lite. Sedan kollade vi bara runt. Där är faktiskt sjukt fint tycker jag!
Vi åkte hem med bussen lite över 20. Vickan väntade på oss i Åkarp så bytte vi skvaller allihopa (HAHAHA) :( men sånt gör maaan om man är tjej hehe :/
jaa vi stack hem till mig allihopa och softtaaaa sedan stack dem efter ett tag. Jag gick ner till Mamma och Ella och kollade på Fantastic Four med dem, hatar sånna filmer men denna är ändå rätt rolig, har sett den förut :P

Imorse stack jag till skolan. För det första kom jag alldeles försent till idrotten och för det andra knäckte jag mig totalt.. haha :(
Det var en sån "stuttsematta" som man skulle stuttsa på och hoppa upp på en plint och ställa sig på händer? Man bara vaaaa...
Det såg så enkelt ut när Erik gjorde det :( Men jag var tydligen inte tillräckligt stark eller nått så hela mitt huvud bängde ner i golvet så hela min ryggrad trycktes ihop haha :( nu kan jag inte titta bakåt eller uppåt!  Fysatan vad ont jag har! Tvivlar starkt på om jag kan träna idag...jag som viillllllll :(
Hade även nationella prov i spanska idag, det gick inte bra kändes det som, men det funkar väl.
Kom hem och fick massage av mamma <3 Sedan mös jag litta med Ella och gjorde varmchoklad. Helt skönt att bara vara vi tjejer i familjen hemma, mammas sambo är nämligen i stockholm :P
nee nu ska jag inte skriva mer, antagligen skit drygt haha! haaa de <3

 

så jävla skönt väder det ääääääär!
 Elena och jag satte oss och snackade i solen, det var riktigt skönt
(skolan)

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja men brun utan sol är fan skit bra, det stinker! Men man smörjer bara in ett rejält lager sen är man neger inom några timmar.. va kastanjevatten har jag inte hört talas om , var köper man det ?:P

2009-03-26 @ 17:36:24
URL: http://jeezy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Så bra! Ska fan testa det tack för tipset :D

2009-03-26 @ 17:54:45
URL: http://jeezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0