Älskade heeeeeeeeeelg

äääääääntligen är det helg. Den helgen jag längtat efter sjuuukt mycket :D
Hade först matteprov i skolan, gick helt okej! Hade inte pluggat så kan verkligen inte klaga :)
Kom nyss hem så nu hade jag tänkt städa mitt rum för det ser ut som om tredjevärldskriget är påväg att brista ut eller något hehehehhe. När jag gjort det så kommer nog Anna och Elin hiiit då ska vi fixa oss och pumpa musik haha :D
Sedan möter vi upp Anneli, Lovisa, Sara och Vanessa tror jag det blir. Vet inte om vi tar tåg eller åker bil vi får se vilket som blir smidigast sen. Iaf så ska vi sticka så vi är i lokalen (hos vicki och elena) vid klockan 6. Då ska alla vi tjejer + några till äta och såååånt, sedan vid 8 kommer alla folkseeen som vikki och elena har bjudit hihi. Kan sätta tusen spänn på att det kommer bli en riktigt rolig kväll :D
Hur vi tar oss hem vet jag icke äään, men iaf så kommer Gunna hit efter :)
Sedan imorgon bliree spinning, yey godluck med min rygg och hela faderittan!
Nu ska jag städa och lyssna på Chillin - Wale Feat. Lady gaga för den är så jävla underbaaaar <333
 ha de najjjs (L)


(förresten så öppnade jag min Alanya-spar-burk idag för jag skulle se hur mycket som fattades eftersom vi snart ska betala, det saknades knappt 500 :- fan va glad jag blev. trodde minst 1500 :- typ haha men yeyeeee jag älskar spar-burkar och ska köra på det i fortsättningen! haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0