älskade lördag <3

vaknade halv 1, jätte skönt att sova ut ordentligt. Gick upp och gjorde frukost (min familj hade nyss ätit lunch och kommit hem från shopping, haha orka de :O)
 iallafall så tog jag det bara lungt fram tills 2 då jag och min syster blev upphämtade av elin och hennes pappa. Vi skulle till Studio S på spinning med laget som varje annan Lördag :) Lika härligt och svettigt idag, älskar det!
Vi alla duschade och sånt där, blev körd hem och nu håller jag på att fixa mig. Fast ska inte fixa mig helt klart utan ska pausa nu och läsa lite No (för första gången på denna terminen pluggar jag på ett prov 4 dagar innan, stolt hehe :(). Sedan vid halv 6 ska jag fixa klart mig, cykla till åkarp. Möta upp vikki. Vi går hem till min mamma och hämtar en tröja vikkan ska låna, sedan går vi hem till Sara och åker med dem till Staffanstorp på fest där vi möter upp Julie och Emma :).. tror jag fick med alla våra planer haha för JA vi har verkligen planerat i minsta detalj idag. Våra föräldrar brukar få spel på oss som igår när vi klyddade med tåg och körning hit&dit men idag verkade det lösa sig rättså bra :D Kommer nog bli en lyckad kväll känns det som :D yeyyy vad jag älskar helg <3 ha det bra pussssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0