ångest

fan har feeeede ångest :( No-prov imorgon men jag kan inte koncentrera mig på att plugga.. de ger verkligen ingenting.. shit alltså blir helt depp haha, en sak är iaf säker att om jag är okoncentrerad så är det inte ens lönt att försöka för det går inte.. så ska ist sticka och träna nu snart så jag är väl hemma vid 21 tiden, dååå ska jag göra ett nytt försök...
Skooolan i dag var drygare än någonsin!
På so'n hahah så hade vi en diskussion om något man "höll fast" vid, okej man fattar kanske inte, iaf så sa karin (vår lärare):
- Men det är samma sak som att om 3 år så kommer du säkert inte använda stuprörs jeans mer, utan då kanske det är en trend med utåtsvängda jeans!
Jag: - Joooo kommer verkligen aldrig använda utåtsvängda jeans, skit fult, inte ens min mamma använder värsta utsvängda :|
Anna: - Öööh nej inte jag helller, det är skiiiit fult och man ser ut som ett fetto i det!
Det roliga var att Karin hade utåtsvängda byxor haha sjukt roligt "i riktiga livet" haha yeye, nu ska jag ner och fixa och trixa lite, kanske att jag lyckas lära mig någon enstaka sak med lite tur:(
pussss


   
<- Ella och jag ---- Anna, Elena, LB Ståhl ---- Elena och Ståhliiis ->

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha när man var typ 10 år var utåtsvängda jeans inne.. sen när det komm stuprör minns jag att jag tänkte . FY FAN vad fult det ska jag aldrig i hela mitt liv använda. Nu undrar jag hur jag någonsin kan ha tänkt så. för stuprör är så jävla snyggt, utåtsvängda är så himla äckligt fult så man spyr ..undra hur modet kan hypnotisera en?

2009-03-17 @ 22:14:06
URL: http://jeezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0