Brand New

först skola. Hade nationella prov I Engelska, skriva uppsats. Hoppas iaf på ett VG! avskyr både engelska och att skriva uppsatser så vg är väl det bästa jag hade kunnat få haha :)

De dära blåsorna jag snackade om igår är näääästan bra nu. Eller de finns inte kvar iaf, det håller på att läka sån tur är fast saken är att det gör fortfarande skit ont :(!

Och ja, jag fick äntligen skrivet mitt CV på svenskan idag. Så tryckte ut några kopior så får väl ta tid till mig att börja lämna det på olika ställen snart :)

Nu är klockan 3, och jag sitter och lyssnar på musik och syr! hahaha.. måste bli klar med det i skolan nämligen. Passar även min lillasyster som sover, höll nästan på att glömma det :|
Snart kommer mamma hem så då sticker vi på utvecklingssamtal. Jag tror att det kommer gå bra faktiskt (a)
ikv kommer kanske gunna dessutom, men vi får seeee hur dagen ändraaas haha :)


här kommer lite bilder från när vi var hos Ståhl i Fredes.
Jag och några av mina allra närmaste vänner!
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hur kan du vara så brun om du inte solar solarium?:O Vill också va brun =(

2009-03-25 @ 17:12:50
URL: http://jeezy.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha okej men du är fan brun ändå (Y) Jag är brun för att jag tar brun utan sol hahah :$ sen har jag ju nyss varit utomlands typ

2009-03-26 @ 17:11:38
URL: http://jeezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0