break them prod - jordin sparks

först och främst fick man ta itu med skolan somvanligt. Fick reda på att jag hade fått ett starkt VG på svenska nationella och även samma i engelska vilket var sjukt skönt att höra :)
Efter skolan skulle jag egentligen sola med Anna, men har fått utslag i mitt ansikteeee och är sjukt rädd för vad det kan vara. Mamma frågade dirket om jag hade solat mkt på sista tiden, och det frågade vikkis pappa också. Det är typ vattenblåsor i mitt ansikte (bara 2 hehe). Saken är att jag har bara solat 6 gånger i hela mitt liv! Så det kan fan nt vara pga det tkr man :( men det gör skiiiiiiit ont och jag hoppas att det inte blir värre .. vafan liksom palla gå med blåsor som liknar sånna brännblåsor i hela ansiktet hahaha!
Iaf så chillade vikki och jag hos henne efter skolan, alltid lika roligt och utflippat!
Stack därifrån vid 5. Hämtade kläderna som kommit hem från H&M med Frida. de 2 skorna passade fiint :) så det var ju bra. Nu räcker det verkligen med skor för min del :P
Nepp nu ska jag bege mig till fotbollsträningen, och efter det ska hela laget käka hihi najs :D ha dee <3


Greken och jag skrattar så att vi stänker ner hela skärmet med mat hahaha inte fullt så frääscht men vafan det kan inte hjälpaaaas :( hehe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0