cityakuten yeyyyy

tog det lungt efter skolan, pluggade lite fysik (har prov på Onsdag), sedan snackade jag lite med mamma och syskonen lite mer än vanligt. inte så mkt dator vilket har varit skönt faktiskt. Vi åt mat sedan gick Mamma Frida och jag ut och gick en lång runda, sjukt skönt faktiskt :) När vi kom hem pluggade jag en stund till men var så trött och stressad så det blev inte så mycket gjort. 20 minuter senare började City Akuten och fyfan vad det är bra :D gjorde en kopp te och kollade på det, och jag lovar nu hade jag kunnat somna vilken sekund somhelst! Ska va med Gunnis på Onsdag istället, det blev klyddigt så vi sket i det idag, neee nu ska jag borsta tänderna och sooooova! godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0