döds trött!

heeeej :) vaknade 2 minuter i 8 idag, katastrof imed att vi skulle ha nationella i Engelska på morgonen, man skulle vara där senast 10 över 8! yey, jag hann .. fattar ni haha, jag hann så sjukt. Bra det iaf :)
Skolan gick rätt snabbt idag, slutade vid halv 2, då var det egentligen meningen att jag skulle hänka stan med ello och nic, men hittade inte mina kontokort :/ De var ju hos Anneli så var hon inte hemmma så kunde inte hämta dem förrens senare.
Jag stack dit sen och skulle hämta mina kort då, men såklart fanns de inte dääär. Panik, vad gör man?! Jag och Anna som skulle hinna med bussen, för vi tänkte att vi hinner iaf sticka till obs innan jag ska till pappa. Men somsagt, mina kort .. Gick hem till mamma och började "rota" långt bak i huvudet, tänka efter vad jag hade gjort och varit.. Gick in på swedbank och kollade mitt senaste uttag, visade sig vara 1 Mars, jätte längesedan.. Då kom jag på bdb! gick in och kollade vad jag gjorde första mars, jepp, jag var på kalas hos kusinerna såg jag då :) Perfa för då kom jag på att de låg i min röda hood tröja! Sprang genast in på mitt rum och rotade fram tröjan och där låg mina efterlängtade kort <33333 blev över lycklig, hittade inte bara korten utan även 500 kronor hihi alltid najjjs :) Så nu var det bara att ge sig iväg till obs snabbt som attan så man skulle hinna handla lite nytt ..

 
2 tub-bikinis och 2 bh's från H&M
linne och en stor T-shirt från Gina Tricot

 
 Ett rosa linne som går att spänna in i midjan, 20:- (haha)  från Lindex
Svart vårjacka från Gina Tricot
2 par tygskor från H&M
 En foundation från Lindex


JeansTights från Gina Tricot

Det var allt tror jag :) Åkte hem snabbt efter obs, packade mina saker till pappa sedan cyklade jag dit. Käkade och sånt med dem, visade alla mina nya kläder hihi sedan fixade jag mig lite och sånt tog det litta lungt. Efter det körde pappa mig till Anna. Hon fixade sig och var sjuuuuuuuuuuuukt seg. Väntade och väntade men hon bara fjantade runt och blev seg som aldrig förr, men tillslut så var hon klar. Vi cyklade till Vikki så körde hennes moderkaka oss till Oxie. Chillade där, träffade Gunnis en stund, sedan stack vi hem till Sahand och satte på värme i hans uterum och drack Chai :D När vi hade varit där ett tag gick vi hem till Kim en stund, sedan kom mina kära fader och hämtade oss. Jag gick raka vägen till köket och hämtade dåliga vanor.. Gick ner och satte mig här vid min andra dåliga vana .. aaaja, sånt händer, trots allt helg haha.



 

Kommentarer
Postat av: hannnissssssssss

jag har också sånna jeanstights har de på mig jsst nu :D

2009-03-14 @ 04:19:37
URL: http://justlivinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0