ellllsaaaan <3

okej detta videoklippet är egentligen bara skämmigt, frida och jag var helt döda efter träning så vi skrattar åt typ allt och är skit torra. sättet jag skrattar och snackar pååååå.. är inte seriös, skulle bara komma på riktigt fula saker som min syster skulle härma mig efter.. fråga mig inte varför jag asgarvar åt när ella säger "mensbarn"efter mig i mitten av filmen, för det var verkligen skit tråkigt ser jag nu :| men tydligen var det skitroligt i verkligheten haha .. yeye kolla om du vill eller skippa det, nu ska jag iallafall sova. klockan är mer än halv 3 och jag är TRÖTTTT.. puss sovgott <3


Kommentarer
Postat av: alexandra

Guud vad söt lillasyster :D dör!

2009-03-14 @ 16:10:48
URL: http://alexandranaranjoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0