godmorgon

vaknade för en stund sedan. klockan är nu halv 1 och jag är ledig idag igen :) riktigt skönt. Ska snart bli hämtad av mamma här i Lomma hos pappa. Sedan tar Anna och jag bussen och sticker till Arlöv och solar :)
Efter det hem och duscha och sååå sedan komr nog Vikki, Gunna och Sonneshh till mig och sedan ikväll blir det träning. Antagligen kommer inte nått bli som jag skrev för det blir alltid ändrat typ haha.. som igår åkte vi till Lund, men nej vi satte oss inte på EH, utan vi gick till 7-Eleven och hälsade på min syster som jobbar där och vi fick goda kakor och sånt, sedan gick vi vidare så att Anna och Vikki kunde käka på Mcd haha, inte fullt lika mysigt men vafan :)
Vi tog tåget hem vid 22 tiden, sånna skit äckliga 40 åriga invandrare satte sig runtomkring oss på tåget, inte diskret heller utan de satte sig och glodde heeeeeela tiden, skit obehagliga. När vi hoppade av på stationen i Åkarp då börjar dem pussa på rutorna och sånt skit äckliga. ishhhh men aja, jag hänkade anna hem en stund. Vid 23.30 kom min pappa och hämtade mig, då åkte vi till Lund IGEN (tredje gången den dagen) för vi skulle hämta Frida som själv skulle stänga 7-eleven. Kan säga att det hade tydligen gått åt helvettte.
 Ne nu ska jag komma igång lite och inte fastna här somvanligt. puss <3

 

Kommentarer
Postat av: mash

ja det var mycket du hann göra igår, vådå rå ingen skola eller xp?

2009-03-10 @ 12:57:39
URL: http://jjustnow.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är för söt för dom killarna, de är inte alls bra umgänge. Inte alls bra!

2009-03-10 @ 15:54:07
Postat av: julia

tack för omtanken men jag dömmer gärna själv

2009-03-10 @ 21:35:09
URL: http://juliaolssons.blogg.se/
Postat av: mash

haha, typ som moí, bara att jag är sjuk och måste stanna hemma och du är frisk och kan gå ut :)

2009-03-10 @ 21:51:05
URL: http://jjustnow.blogg.se/
Postat av: nadia a.

Hellu :) Ha en bra dag ^^

2009-03-11 @ 07:57:58
URL: http://streetshero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0