Got that drink up in me

Godmorgonnnnnn, vaknade nyss. Är riktigt slut i hela kroppen så är glad att det är Söndag för en gångs skull :) Har inget bestämmt och tror inte att jag kommer göra något speciellt heller faktiskt.
Igår slappade jag bara hela dagen. Vaknade ju hos simon med allihopa. Vi alla stack hem till sig själva och käkade och sånt, fast mådde inte särskillt bra så kunde knappt äta något. Tog det lungt och bara vilade lite tills klockan blev halv 3, då var det dax för spinning. Denna gången var det INTE skönt eller nått. Trodde jag skulle svimma. Shit det var riktigt hemskt haha fick lida igenom resten av passet :P
Efteråt duschade vi och sånt där, sedan stack jag hem. Somnade i min underbara lilla soffa till halv 7... haha jaaa, jag utnyttjade inte min lördag!
På kvällen ringde jag vikki, de skulle på fest  Stp så klädde på mig, fixade mig och sånt sedan körde min mamma mig och elena dit. Hade inte ätit mer än den lilla frukosten på morgonen och lite nötter snabbt innnan jag stack haha så var inte särskillt pepp. Men det var en helt okej fest, men inte särskillt roligt om jag får säga det själv. Sån man kunde varit utan. Men jaja man vet ju aldrig om det ska bli roligt innan man sticker dit så man vågar nt chansa på att det ska bli tråkigt hahah. yeeeeyeeee nu ska jag chillllaaaaa, skriver nog sen igen. Då kommer väl litta bilder och sånt också från igår och förrigår :) ha det bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0