helt slut

var somsagt på nova lund idag, de hade fått in sjukt mkt kläder sedan jag var där sist (vilket var sisådär för flera månader sedan) haha men tyvärr hade jag slarvat bort mitt kontokort och kunde därmed inte köpa någonting alllsss medan Lovisa handlade jätte mycket :( iiishhh, men aja det var kul iaf :D kom hem och käkade med familjen, sedan klippte pappas fru, åsa mitt hår. Ser absolut ingen skillnad, precis som jag ville! hihi
Nu ska jag bara byta om littaaa sedan sticker anna vikki och jag till EH i Lund tror jag, sedan sover jag antagligen hos Anna så jag slipper ta mig till Lomma ikväll. Vi får väll se hur det blir :)


sommar -08 en kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0