hemkomst

kom nyss hem, har fått någon slags shopping noja på senaste tiden vilket jag inte har råd med! haha.. Handlade en svart skinnjacka och ett par skor till idag. mina pengar bara flyger iväg helt sjukt. men har några hundringar kvar denna månaden (som är bort lånade till kompisar) så får väl ta att kräva dem snart så jag har råd med buss hit och dit och litta sånt till resten av månaden :)
Körde även dubbelpass på power platen idag, har reeeedan träningsvärk! hur fan ska jag klara av morgon dagen haha fysträning på fotbollen då, yess jag kommer väl dö eller nått haha :( här är det jag köpte idag förresten..

  
skor från Scorett 300 :- & skinnjacka från Carlings 400:- (nästan osynlig liten repa på höger arm så jag fick den 900:- billigare) haha äkta skinn dessutom, jag klagar inte!


Kommentarer
Postat av: sara

ihh, de skorna är så underbaraa :D men fick du jackan 900kr billigare för en repa? :O så bra.

2009-03-24 @ 17:15:56
URL: http://saralyberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

¨Hur kan du ha fått den 900:- biligare om den kostade 400:- ?

2009-03-24 @ 19:41:12
Postat av: julia

den kostade ju egentligen 1300:- men jag fick den för 400:- alltså 900 kronor billigare haha

2009-03-24 @ 22:03:41
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0