Lolli Lolli

vaknade JÄTTE segt idag, mitt fönster hade varit öppet hela natten så ville inte röra mig ens 1cm utanför täcket, lovar helt klart värsta känslan när man ska ur sin vaaarma, sköööööööna säng :(
Kom tillslut iväg iallafall, hade No, sedan en håltimme. Spanska och sedan lunch. Efter det stack vi från 9an till Malmö. Vi skulle till ett ställe där de berättar om solenergi och sånt... alltså jag fattar ingenting av det, bara massor av tyngdkrafter och friktion och hela köret, dessutom helt meningslöst att kunna om man vill bli frisör .. yeye skit samma :P
Vi kom hem vid halv 3, stack hem med Anna till henne. Vi sooooftade, gjorde glass med hallon och chokladsås, eller snarare chokladsås med hallon och glass haha, för mycket chokladsås för en gångs skull!
Sedan vid halv 7 stack vi och tränade, blev skit stressade innan träningen. Anna började bråka sönder med sin mamma bara några minuter innan, alltså det var helt sjuuuuukt, gaaaaalna hahah..

Igår var jag först i skolan, började med en kvarsittning YESS hehe ..not :( gick ända tills halv 4, det var en jätte lång dag, sedan efter stack jag hem och stressade lite för Gunna skulle komma.. Chillade resten av kvällen med honom baraaa <3

 när jag kom hem från träningen idag duschade och åt jag, jaa så nu hade jag tänk sova litttaa grannaaaa, ha det så bra. puss !


(vikkis morfar, vikki och jag påväg hem från Spanien i sommras, steeen döda! haha)

Kommentarer
Postat av: Sofia

sjukt bruna ni är på bilden aså;o

2009-03-05 @ 16:45:20
Postat av: julia

haha japp det var i sommraaas :(

2009-03-05 @ 17:42:39
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0