Lördag-Söndag

kvällen igår blev jätte rolig precis som jag trodde :D Vi var somsagt först i Staffanstorp, där var väldigt mycket folk, och eftersom vi var där redan vid 8tiden så började folket försvinna redan vid 12, så vi stack då också. Vi åkte vidare till Calle på efterfest i Åkarp. Vi var väl där i 1-2 timmar, sedan blev jag och Sara för trötta så vi gick hem till henne 50meter därifrån och slängde ihop allt gott vi kunde hitta i köket. Chips, godis, choklad osv :D mmmmm<3 Vi kollade på ngt program på tv, datorn litta sedan deckade Sara vid 4 tiden, jag själv deckade en stund därefter haha, shit ja det var en jätte rolig kväll iallafall :)
   
1. Jag tänker inte skriva "kvällens outfit" för det låter så jääävla mesigt. men det var iaf detta jag hade på mig igår kväll. tro nu inte att jag är sån wannabe stor-bloggare som Kenza och de hahaha det var bara det att mitt huvud blev så fult så jag klippte bort det, skulle egentligen bara vara en helt normal ego bild hahaha :(
2. Albäään, Juliiiiieee och jag kirrade badkaret! alltid lika roligt hihi
3. Elin1, Elin2, Vikki och Sara Lindrosan :D

Vaknade idag hos sara vid 12 tiden. Vaknade och gick upp och åt nybakade bulllarrrr (L) och gick ner och åt det och kollade på The Hills, riktigt roligt program :D Jag gjorde vid och sånt så jag kom iväg därifrån vid 3 tiden. Efter dess har jag bara pluggat lite, läste igenom alla sidorna inte mer än det. Farmor kom och lagade mat till familjen, sedan ska jag nog sätta på tv'n och gå lite på den dära "gå-maskinen" haha faktiskt skitbra träning :) efter det kollar jag nog igenom No'n lite till, sen det blir det väll datorn och att sova gissar jag påååå :) pusss <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0