LÖRDAG

heeejsan :) har inte skrivit på helt länge känns det som, har haft fullt upp med annat kanske liiite viktigare om man säger såå :)
iaf så igår var jag först i skolan. Vi hade möte om spexet vi ska göra de sista 3 veckorna innan sommarlovet. Det kommer bli riktigt bra :D iih!
Sedan slutade vi vid halv två, så sara och jag åkte till obs och shoppade littaaa och till Lidl också för den delen haha :)


Köpte dem skorna jag ville haaa, älskar deeem!
+ 3 par öronhängen och lite godis till helgen haha :)

kom hem, fixade mig lite sedan kom Gunna, Ello och Assad och hämtade mig så åkte vi till Entré. Där köppte jag ytterligare 2 tröjor haha. 1 vit rättså lång t-shirt som kan vara bra att ha till allt möjligt. Sedan ett Aprikos färgat linne på Vero Moda som jag kollat på jätte länge men inte riktigt vågat köpaaa, men nusåå :)


Har inget bra bild på tröjan direkt, så denna får välll duga :P

Vi kollade iaf sedan på bio i de nya salongerna där på Entré. Riktigt fint var dääär. Vi såg den Gran Torino, skit bra film faktiskt :O trodde aldrig att jag skulle tycka det. :)
När bion var slut körde de mig och ellowajs hem.
Elena hade ringt mig under hela kvällen och tjatat på att jag skulle komma hem till Ståhl .. så jag gav mig då när jag kom hem. Sa till mamma att jag skulle sticka till Ståhl och sova dääär. Packade väskan och cyklade. Klockan var redan lite över 12 så var skit tröttttt haha. Men kom till Simon, hade skit kul där som alltid :D Med de närmaste kompisarna kan det fan inte bli tråkigt :) jaaa sedan deacka vi heelt sent.
Vaknade vid 11 allihopa idag. Stack hem och käkade fruggeee helt DÖD. Nu har jag bara chillat här littaaa och ska NU (bråttom) bege mig till Spinningen med laget! aaah skit brått. pussss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0