nothing at all

okej min söndag blev mer chill än vad jag någonsin skulle kunna tro, klockan är halv 4 och jag sitter här i morgonrock och lyssnar på musik. Har nyss lagt på luuuren, snackat med Anna i mer än 2 timmar säkert, fan vad man kan babbla haha! riktigt gitt :D
Mamma ringde för en timme sedan och bad mig ta ut maten DIREKT ur ugnen så jag inte glömde det. Tog ut den precis.. den var jätte knaprig om man säger såå haha. yeeye! nu ska jag göra ingenting, börjar faktiskt tröttna på det.  Mitt huvud vill göra något, men min kropp vill bara vara hemma och göra exakt vad jag gör nuuu, ingentiiing! ååh. besluts ångest, tror jag stannar hemma faktiskt. ska sätta på Tvn och se vad man kan hittaaa, eller kanske sätter på en film hihi jaja vi får väl seeee :D



Förresten, GRATTIS ELENA <3
 äääven om vi sjöng för dig på 12slaget igår och allt så förtjänar du att det nämns här också hihi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0