sleep tight

Som jag sa så gick jag på den dära gå-saken innan, lökade sönder så att det rann på hela kroppen om någon vill veta haha den är mycket mer effektiv än vad man tror. Tänk då på att jag ändå bara gick i 30 min så ja den är bra:D
undertiden jag "gick" så kollade jag på Wiped out (eller vad det nu heter :P), har aldrig sett det förut och jag blev rätt besviken efter vad jag hört från det :O visst det var kul, men inte så kul så att jag kommer sitta klistrad inför följande program..
Efteråt gick jag upp och duschade, sedan ner och läste typ 2 sidor i No'n haha orkade inte mer. Sen kollade jag någon serie om en prostituerad tjej, den var faktiskt rätt rolig, dt var ingen sån seriös serie utan mer humoristisk vilket kan vara kul ibland.. så korkat det lät klart det är kul om det är med humor men vafan ni fattar jag är bara såå trött haha :P
Ne nu ska jag kirraaaaa :) syyynes! puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0