söndag 28 mars

hejsannnn :)
jag börjar dirket med att berätta bakifrån och frammåt.. haha
Festen i Fredes var väl sådär, det var kul at tträffa vissa medans jag inte hade ngn aning vem de andra var, men ja :)
Sedan nästa dag vaknade jag väl vid halv 11. Var hemma själv så chillade satan!
Städade mitt rum, oackade kläder (en hel resväska) till pappa. Eftersom vi har bytt dagar nu så ska jag vara här i fem dagar, det är ju som att packa till en semester i en vecka så ja :/
Iaf så hämtade pappa mig vid 13 tiden. Då stack pappa, hans fru och Hanna till några familjevänner. Vilket betydde att jag hade hela huset själv till klockan 23 :D oooh så skönt det var :)
Först vid 15 tiden så kom Anna och Victor. Jag lagade entrecote och pommes och sånt till oss sen snackade vi ock sånt bara, sjukt chillll faktiskt :D
D stack hem och jag sov en timmaaa. Sedan kom Elena :D Då bestämmde vi oss för att GÅ till centrum, vilket tar kanske 30 minuter. ja så vi köpte Maraboue Amigo och jordgubbar, åååååh <3
Alltså jag kan ju inte mer än säga att denna rundan var händelserik som fasiken! haha..
Först tog vi en påse med sånna saltade skruvar och käkade påvägen dit. Så kommer en sån bil och bara saktar ner när den kör förbi oss (det var pisse mörkt ute och elena och jag är nog mest mörkrädd på jorden?) iaf så svänger bilen in på en gata, så elena och jag stannar genast för att "smyga"¨på dem för vi trodde de skulle vända och komma tillbaka, och det gjorde dem! de svängde om så vi kuuutade in i någons trädgård och satte oss bakom deras bil. just nu bara skrattade vi men det blir värre hihi.
Vi ser bilen köra förbi så vi väntar en stund till sedan fortsätter vi vår lilla vandring haha. Kommer till äffären och handlar våra godsaker sedan beger vi oss hemmåt igen. Först går det en svart katt över vägen om ni ville veta och det betyder ju otur haha,. så vi spottar bakom vänstra axeln 3 ggr. Fast elena spottade först bakom högra sedan när hon skulle göra om det råkade hon spotta på sin vänsta arm tre ggr ist :( ish haa.
sedan går vi förbi ett hus som har nr 112. okej detta var faktiskt rätt läskigt. För nu kom bilen igen! de saktade in och kollade på oss väääärsta. svängde in i en gata och vände bilen, elena och jag kuuutar in i en annan trädgård in och sätter oss bakom deras bilar igen, fysatan. bilen åkte iväg. så vi går ut och börjar gå hemmåt igen för vi var riktigt rädda haha. Så ringer sara. snackar med henne och gissa vad. den satans äckliga bilden kommer igen! så börja den tuta! Elena och jag sprang för livet in i sånna små gator sedan små joggade vi resten av vägen hem i de gatorna :( aldrig igen stora vägen haha .. shit vad fega vi är men vafan. allt blir 100 ggr läskigare på kvällen i mörker, tkr iaf jag :/
När vi väl kom hem satte vi oss och åt allt gott och såg en film som jag sa i förra inlägget. Sedaf kollade vi på Sverige-Portugal också hihi. Fyfan vad fotbolls spelare ser bra ut det är ju stämplat! iih 11an i portugal cronaldo henke larsson och hela högen :D
Elena sov här sedan, men i mrose när jag vaknade så var hon borta haha! hon skulle jobba så hon ville väll inte väcka mig eller nått :D (tack för de (a))
Jag gick upp och gjorde frukost, sedan nu har jag bara suttit här och chillat med livet haha ska nog ut och jogga med pappa senare och kanske träffa gunna :) Ha det bra <3

 
elena säger: Fota så att vi har nått minne från när vi sitter här bakom bilarna och gömmer oss :(
hahaahha
 
när vi äntligen kom hem och kunde kolla filmen och fotbollen :)

(ursäkta stavningen i detta inlägg, men det var för många fel för att orka rätta till det haha :()


Kommentarer
Postat av: Johanna

De med bilen har hänt mig också en bil följde efter mig så fick springa som fan och gömma mig så körde den runt och leta efter mig, och ja var helt själv :O

2009-03-29 @ 14:30:48
URL: http://jeezy.blogg.se/
Postat av: Johanna

jaa skit läskigt .. hahaha mmm de va de me påslakanet :(:(

2009-03-29 @ 16:42:14
URL: http://jeezy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0