sovdag

gick och la mig alldeles försent igår somvanligt! att man inte kan slita sig alltså.. fick verkligen kämpa för att öppna mina ögon imorse, kollade ut genom fönstret (som jag tagit sönder mina persienner på), solen skärde in i mina ögon men tvingade mig själv att fortsätta kolla ut.. jag var så trött. har aldrig velat skippa skolan så mycket som jag velat göra nu sista terminen i nian, helt sinnes :(
När jag efter många om och men kom ur sängen slängde jag på mig det som jag snabbast kunde haffa åt mig på golvet hehe låter inte särskillt fresh men lovar att det var nytvättat även om det låg där det låg ..
Gick ner och gjorde omelett (bara innehållandes ägg, salt och peppar) med lingonsylt, jätte gott! Hade lite tid över så sminkade mig litta och sedan runade jag så snabbt jag kunde till skolan, att man ska behöva vakna nästan en hel timme innan man börjar alltså. Jag har märkt att det är det jag behöver, jag har alltid gått upp vid halv 8 (börjar kvart över), men nu på senare tid har jag inte gått upp förrens vid kvart-tio i 8, och jag lovar det har jag märkt! har varit sen till inprincip varje lektion, men somsagt, det ska jag ändå på nu. min klocka står i fortsättningen på 7.35 för att jag ska komma i tid :(
Nog med det!
Skolan var såååååå dryg. Satt och trodde jag skulle svimma. Mina ögonlock har nog aldrig varit så tunga som de var idag, isch. efter skolan (som slutade redan 13.30 idag) så gick jag hem och åt lite mellis med min mamma och Ella. De båda har varit hemma hela veckan för mamma är jätte sjuk, någon gräksjuka eller annat skit. Ritade lite med Ella och snackade med moderkakan, sedan pallade varken mamma ella eller jag mer. Vi gick och la oss i soffan och jag somnade som en stock!

   
(Ellsan ritar<3)

mmmhh, när jag vaknade alltså. det känslan kan inte beskrivas. helt sjukt skön känsla. jag tog på mig och stack till sara för att låna lite filmer. Det var första dagen på detta året då jag verkligen fått vårkänsla påriktigt! skulle varit skönt om det verkligen blev vår nu också :D 


(jepp sa väll att jag tyckte det började bli våår :))

Kom hem och åt med Ella. Sedan gick jag upp på mitt rum, bäddade ner mig och satte igång Changeling. En sann historia om en mamma vars son spårlöst försvinner. Filmen var riktigt bra, låg och grät helt själv här innne alltså haha. Den rekomenderar jag verkligen!

 
(mmmhh mammas älskade kött + mozarella sallad<3)

När filmen var slut så var klockan runt 21. Satte mig en stund här, men kan tyvärr inte ladda in mina bilder på denna bärbara så bilder och videoklipp kommer antagligen imorgon:)
  ne nu ska jag kila ner i sängen igen, Behöver vila ut ordentligt. Puss <3

Kommentarer
Postat av: mash

Asså, jag kan verkligen fatta vad du menar med att inte kunna vakna på morgonen och sedan komma försent till skolan. Men jag har stält min alarm så att den ringer 15 tidigare o det hjälper faktiskt :)

2009-03-11 @ 23:08:01
URL: http://jjustnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0