spinning enkelt favorit träningeeeen

shit vad jag älskar spinning, eller ja, älskar och älskar. Man tar verkligen ut sig tilll max, älskar när svetten bara rinner och man verkligen känner att det gör nytta haha :D Efter spinningen duschade vi där och så sedan kom mamma och hämtade oss. Jag var så hungrig och utmattad så det kändes som jag skulle svimma haha det var skit läskig känsla. Så Frida och jag gick raka vägen in i köket när vikom hem och gjorde pasta med oliksa såsseeer, skitgott!

 

Nu ska jag bara ta det lungt tills vi ska äta kräftor ikväll (bästa maten <3333) sedan sticker nog jag och elowajs till Oxie och träffar gunna med fleraaa :) pusss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0