Torsdag

vaknade vid 8 idag, började med idrott kl 8.40. Märkte på mig själv att jag sovit bättre inatt, var inte alls lika trött.. Fick lov att skippa sista lektionen idag, härligt. Så jag cyklade hem och satte igång en film som jag lånat av Sara: Clueless. Faktiskt över rolig, sån tjejfilm precis som jag gilllar, man behöver verkligen inte koncentrera sig värsta heller utan man bara hänger med i svängarna eftersom de flesta tjejfilmerna handlar om inprincip samma grejor :P Efter filmen blev jag så trött så jag tänkte att jag sätte på en till (a) Satte igång Sandor /slash/ Ida. Men den hackade hela tiden, så fick starta om minst 5 gånger utan några bättre resultat :( Detta gjorde mig fett irriterad och inte särskillt trött längre, så jag satte igång datorn och lyssnade lite på musik och bara sooofta. haha lät riktigt mobbat men det var helt skönt. Ne nu kom mamma nyss in och sa att det var soppa, fisksoppa med musslor, lax och såånt, iih <3 måste rusa, puss<3


(bilderna och det kommer nog imorgon istället, kommer inte ha tillgång till min systers rum idag pga utbrotten hon får, har den andra datorn där nämligen, så det får bli imorgon när jag kommer till pappa istället eller nått :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0