träning

soppan var naaajjjs somvanligt, tyvärr kom den upp lika snabbt igen (mysigt..). Tror jag avlider om jag ska ha blivit smittat av mamma nu till helgen! fan säger jag bara :( Fast det ska inte få hindra mig, orkar inte en ända dag till då det inte händer något :O
Trots min lilla insjukning så ska jag faktiskt sticka och träna, för som jag sa så orkar jag inte göra ingenting + att jag behöver de hårda fysträningarna vi har nu när det är vinter/vår för min kondition är inte den bästa...


(Elenis och ello innan någon träning)

Förresten så var jag inne på hm.se innan och tittade på lite saker jag varit sugen på ett tag haha En rosa bikini som är över fin, okej visst den ser kanske inte så speciell ut bara så där på bild, men såg en tjej på Lalandia som hade den och jag har velat ha det sedan dess, vilken slump att det var på just hm's hemsida jag hittade den :)

  
Har också velat ha en svart skinnjacka väldigt länge, finns en på Hm som kostar 500 kronor som jag tillochmed en gång köpt men var tvungen att byta genast igen för att ha råd med bion vi då skulle gå på haha. Antligen kommer jag köpa den igen, eller också denna jeansjackan nedan som är riktigt fin på! Lovisa hade den när vi var på Nova Lund så jag har det konstaterat :)
av en slump såg jag skorna också, fina till sommarn tkr jag, fanns i flera färger men tog svarta som ett exempel bara :)
 
När jag ändå var inne på hemsidan kunde jag passa på att kolla på någon jag verkligen behöver, vilket är nya underkläder! Anna har dessa fast i vit och de är faktiskt fina och billiga så blir nog dessa två + tillhörande trosor.
 

Nej nu måste jag bege mig till gulahuset och bli upplockad av tränarn och Co om jag ska kunna komma iväg haha puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0