underbaraaaa daaaag

vaknade tidigare än vanligt idag eftersom vi har ett projekt i skolan som heter PISA. Vissa på skolan har blivit slumvist utvalda, blandannat var det jag och några till från min klass. Vi satt och skrev "prov" i 2 ½ timme. Fast det var egentligen bara possitivt allt.. Vi fick slippa den vanliga skoldagen. Vi fick pizza från riktigt pizzeria till lunch oooch vi fick sluta klockan 2 istället för halv 4. hihi gittan <3

 
<- Anna bär på massa pizaaaa :D -- några av alllaaaa pizzorna haha ->

Underdagen gick Elena, Vikki och jag till ip'n och chillade på taket.
Riktigt underbart väder idag ju :O!

   
<- vikki -- elena& jag -- jag ->

När jag slutade skolan gick jag hem.. Men jag ville verkligen stanna ute, så jag tog av mig jackan och tog en filt runt mig ist. Tog fram en solstol, la några kuddar i den. Ett glas vatten och skvaller tidningar, och självklart The Voice på högsta volym! Sen satte jag mig ute i trädgården med öppen dörr och lyssnade på musik. solen steeekte så jag solade mitt ansikte och min mage lite haha, typiskt mig så somnade jag en timme. När jag kom in igen var mina kinder alldeles röda så jag har fått färg haha allltid något ju :)

 

Nu har jag bara tagit det lungt och varit så glad för att det är våååååår och underbart väder!
sist men inte minst, GRATTIS VICKKKKK <33 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0