Vilo-dag



väldigt lugn dag idag. Vaknade vid 11tiden gick ner och käkade och tog det allmänt chillllll haha. Vid 2 tiden åkte jag och vikki och kollade på min systers match, 2-2 blev det. Men det ösregnade heeeela matchen så i halvlek gick jag och Ella in i klubbstugan och lekte litta med Elvira som sålde korv med sin mamma i kiosken haha :) så sjukt rolig den ungen är alltså!

 
min lillasyster Ella i randigt och Elvira i grönt :)

Blev hemkörd av morfar som också var och kollade på matchen efteråt, packade mina saker och så begav jag och Frida oss hem till pappa. åt kött och sånt gottttt sedan tog det luuungt meer haha, efter det ringde ellowajs så hämtade dem mig så åkte assad ello gunna och jag hem till ello och kollade på en film vi hade hyrt och åt ben and jerrys glass iih haha :D
ne nu ska jag sova, är helt dead! puss <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0