Wednessssdayyyy

okej min dag har verkligen varit chilll. Började skolan med No prov. det gick skit bra :O fattar inte ..?
Iaf så gick det snabbt att göra provet så var klar 1 timme innan vi egentligen skulle slutat :) Dagen innehöll dryyga ämnen men man fick ju stå ut.. Kom hem och gjorde Svenska i en hel timme och lite till. Så nu har jag gjort 4 uppgifter som bara ska renskrivas (man behöver egentligen bara göra 3, men desstufler gjorda, desstu högre betyg :)) fast ok de ska vara bra också men jaa haha det är väll de ändååå, vg iaf antar jag :)
Sedan hade mamma bokat någon vibrationsplatta-träning? Fattade inte förrens jag kom dit. Riktigt bra träning! ska lätt göra det en gång i veckan nu :)  så det blir nog det på onsdagar, frida och jag. hihi.
Sedan åkte vi och handlade allihopaaa efteråt,
Har inte umgåtts så mkt med min familj som jag gjort denna veckan på länge :) haha.  och förresten, kommer kaaaanske få jobb på Savoi, jag och frida. riktigt bra ju :)
nee nu ska jag gå och städa mitt rum lite, packa upp väskor från att jag varit hos pappa. Min syster har nämligen daaaaamp som vanligt!
 

 
<- såhär ser den plattan ut, fast vi gjorde inte sånna konstiga övningar som han gör.. hah :)



Ellsii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0