1 Maj

ja igår då så kom jag till Elin, Erica kom efter en stund så förberedde vi lite och fixade oss och hela faderittaaaan, sedan kom de andra tjejerna så käkade vi och efter en stund kom resten. Hade sjukt roligt :D
Vi var hos Elin i någon timma sedan stack vi vidare på fest i kävlinge, där jag hade helt sjukt roligt haha åååh josse var helt sick! ahhahaha jag dör, ja detvar iaf riktigt roligt :)
När vi sedan skulle åka hem åkte vi inom statsparken och gick en sväng, men allt folk var väck, sedan snabbt inom en fest men vi stannade inte där utan stack till BK och käkade ist :D sedan tog vi bussen hem till Hanna så sov jag där :) Skulle egentligen sova hos Elin men det blev trångt där efetrsom erica redan skulle så fick lösa de på bästa sätt hihi :D

Iaf så vaknade jag hos hanna idag :) Vi stack ut och solade riktigt underbart!
Sedan stack vi med hennes mamma och kollade på en lokaaaal och sedan körde de mig hem til elin. Chilla en stund med elin och erica, men erica stack hem så jag och elin fortsatte leva livet i vår taaakt hehehe gjorde chai te från esspresso house riktigt gott :) Så snacka vi bara.
Efter det skulle jag hem och käka, mötte Anna påvägen stannade och snackade med henne om allt som hänt i livet hah.. Ja sedan him o kägaaaaa, och slutligen fixa sig lite och sticka på bio med hanna. Vi såg Män som hatar kvinnor, och den rekomenderar jag veeeerkligen! så jävla bra men sjukt hemsk :(
Efteråt när jag skulle ta bussen hhem, så gick hannas 10 min tidigare så satt i malmö och väntade.. bussen var minst 20 min sen och när den väl kom var den PROPPFULL, trodde inte jag skulle få komma in men busschaffören pregade in alla.. haha lovar det var jääääävligt tajt :| haha... ne nu ska jag chillavidare med livet, tänka vaad man ska göra härnäst :) PUSS


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är ju sjukt snygg kvinna ! ;)

2009-05-02 @ 22:23:17
URL: http://jjoohannaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0