15 Maj

det blev ändrade planer ikväll :) Stack till idrottsplatsen med Anneli, mina kusiner och Co var dääär och efter ett tag kom resten av ligan och så kollade vi fotbollen och snackade :) Efteråt stack Elin Erica Anneli och jag till frestaren (en affär som annelis familj äger), så fick vi marabouchoklad där :D så stack elin jag och erica till sara och lånade en film, gjorde massa snaks sedan satte vi oss och kollade på den, fede härlig kväll faktiskt :) Funderade på att sticka till ståhl efter men blev massa klydd, så nu sitter jag här och ska snart sova :)

  
anneli och elenis, och vårat kääk haha 

 
att jag alltid lyckas misslyckas med popcorn :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0