19 Maj

Tänk att jag är sjuk men ÄNDÅ har gått upp innan de andra har börjat :( Vi börjar klockan 10 idag men jag kan inte gå dit för jag e värrrre än någonsin :( Nååågon som har nåt bra tips mot halsont?! Aaahhh det gör så ont, känns som någon sticker en kniv i min hals varje gång jag sväljer eller försöker snacka.. o då ska vi inte tala om hur det känns attt hosta och nysa vilket jag gör heela tiden :( så något tips?

Och förresten drömmde jag sjuka drömmar inatt, men allt var ihophängande, över läskigt. Drömmde att jag, Vikki, Sara Lyberg och Cattlyn (från min klass) duschade inför typ 1000 pers HAHA.. fråga mig inte.. Sedan när vi gick därifrån så Svimmade jag inför alla,. så fick Simon LB och Erik (i min klass båda två) så fick de bära mig hem och sånt ,sedan nästa dag när jag vaknade var jag jätte mobbadddddd hahaha.. jaja nu kom farfar hem med bullar, får väll se hur det komr gå att käka, kram <3

Kommentarer
Postat av: julia

svar till "anonym": jag har redan druckit massa te :(

2009-05-19 @ 14:50:24
URL: http://juliaolssons.blogg.se/
Postat av: sara

hahahahah så sjuk dröm! men drick massa te! över skönt i halsen. :D

2009-05-19 @ 16:01:59
URL: http://saralyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0