25 Maj

  
  

haft typ skönaste dagen på lääänge! Vaknade vid kvart i 10, började inte försen 20 över aaas härligt ju :D Hade engelska då vi kollade på en jävligt mysko film.. Sedan hade vi idrott men jag hade glömt ombyte ooooopps, så jag stack hem med elena. Vi satte på en film, den var faktiskt skitbra! Efter det så bytte vi om till bikini och la oss i trädgårdeeeen aah så jäkla gotttt. Vi somnade båda två så det blev väl ett tag därute om man säger så :) Nu har jag nyss kommit hem från att ha varit ute en runda runt i hela Åkarp med Frida och Elena då, köpte den godaste mangon jag någonsin ätit + ett amigochoklad.. ångrar dock det chokladet nu i efterhand :( faan haha ska ut och powerwalka sen med mamma så jag slipper tänka så jävla mkt på deet, ångest annars hoho. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0