27 Maj Onsdag

Klockan är snart 00.. har inte suttit vid datorn på hela dagen, as härligt :D Började "skolan" klockan 8.00 idag, eller kanske ska säga att vi började spexet idag vid den tiden :) skolan är ju slut nu för min del. Vi fick reda på hela manuset och alla roller och sånt. Det kommer bli riktigt roligt snart när alla kommer in i det hhaha fyfan :D tyvärr kan jag inte avslöja för det är hemlighetstämplat ellr vafan man ska kalla det hhehe.. 

  
hahah öööööööh jag dör på mig i "blondt" provade vikkis löshår och ja, det ska jag ju aldrig göra om igen! Sista bilden med jordgubbsfylld melooon, jag döör så gott :D

Efter skolan kom jag hem och kollade lite på tv med frida och ella.. Men jag somnade till klockan 17. skitskönt :D Då ringde mamma och väckte mig och sa kom utanför huset NU vi ska till obs och äta.. kastade på mig kläder så gick vi hela syskonligan och käkade på mcd :) Fridas kompisar jobbade där så fick aaaaasmycket mat riktigt billigt :D Glass med alla tillbehör och hela faderittan. farligt hehe.. Ja sedan kollade vi i affärer, hittade 3 riktigt fina tröjor som jag ville haaa men jag motstod.. fan jag var tvungen för jag får inte min lön förens den 20e och vill inte behöva leva så snålt som jag var tvungen att göra förra månaden. Köpte istället detta här:


1 bikini från Hm
Saltvattenspray från Hm
Torrspray och mascara från Kicks

När vi kom hem från obs så mötte jag Elin så stack vi hem här och kollade Barca-MAN, och såklart van barcaaaaaaaa <33333 hihi precis som jag visste! Efter matchen stack frida och jag ut och sprang, sattsning nu när jag har uppehåll från fotbollen :) Nu ska jag strax sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: sara

vad har man saltvatten spray till

2009-05-28 @ 10:58:21
Postat av: julia

det gör så att håret ser naturligt ut och får mer volym :)

2009-05-28 @ 12:10:11
URL: http://juliaolssons.blogg.se/
Postat av: hanna

vad har man torrspraytill då:P

2009-05-30 @ 17:57:52
URL: http://justlivinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0