29-30 Maj

Igår blev det inte alls som planerat. Åkte hem till Anna efter skolan imed att jag var utelåst :( Så somnade vi i 2½ timme haha, as skönt :) När vi vaknade så käkade vi/hon med hennes familj, sedan stack vi hem till mig så käkade vi/jag med min familj :) entrecoooote pommes och bearneisås :D över gottt! Efter ett tag fixade vi oss och duscha osv, så stack vi till Vanessa där det skulle vara litta fest :D, det var kul sålänge vi var där men hennes föräldrar kom hem rätt tidigt, så då stack vi ut allihopa haha skit drygt vi visste nt vad vi skulle göra, men ja det hände en massa raballdeeer iaf heheh men skidide :D Var väl hemma väldiiigt sent, när solen hade gått upp och fåglarna kvittra, aaaaaaaasdöd var jag! Då deckade jag direkt såklart :P Bilder kommer antagligen senare idag, eller imorgon :)
Nu imorse blev jag väckt vid halv 1 .. sov inte så länge som jag behövde men jaaaadå, det blir Centra klockan 2 med hela ligan som var hos Vani igår iaf så de kan få käka frukost hah.. Sen vidare till pappa senare idag, och ivkäll fest i staffanstorp :) komr antagligen bli skitroligt, vi får se :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0