Alnarp



Skolan var ashärlig idag! började kvart över 8.. hade no men imed det var sista dagen så gjorde vi ingenting, hade kanske 20 minuter då vi skulle städa skåpen osv, men är av med mina nycklar så jag gjorde ingenting ist hoho. Vikki o jag stack hem till henne och efter ett tag kom annaaa. Vi chillaaa :) Sedan stack jag hem, lämnade min cykel och gick till sara och ååååkte moppe till skolan (skit coolt vaa hehe). Så skulle vi bara ha syslöjd och jag blev klar med allt och behåller därmed mitt fiiinfina mvg (H) .. Skulle egentligen ta spruta idag ocksåå, men har glömt den nu i en vecka.. vill inte heller för den delen :O ooh

Efter slöjden så åkte jag på sara till Alnarp där hela klassen skulle träffas och äta och umgås.. allra sista dagen tsm idag ju :( kommer gråta floder på skolavslutningen.. fan vad jag komr göra det! :( Iaf så hade klassen köpt käk från restaurang och sånt så käkade vi det riktigt gottt sedan lite lekar och sånt som faktiskt var väldigt roliga haha :)

Det var skit fint väder så vi solade litta och sånt, sedan stack alla hem. La min i trädgården och solade .. slummrade till så e jätte trött nu för sov bara i typ 20 min. Jaja vaknade av att det var storm och molningt och kallt haha.. så gick in då. Nu ska jag vila lite sedan klockan halv 7 e det dags för träning som varje annan tisdag somhelllsttt :) Ha det fiint <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0