Ångest kväll haha

började med att vakna vid 10 idag, kollade ut och funderade på om jag skulle passa på att sola lite nu i det fina vädret, men slaggade en timma till sedan vid 11 stekte jag lite :)
Frida kom också efter en stund och fortsatte steka med miiig. Sedan ringde jag elin o snäcka en stund och efter det ringde vickan så snackade med henne. Min mobil har verkligen varit i full gång idag måste jag ju säga, tkr det är skit jobbigt när det är såå haha blir stressad som fään. jaja iaf så chillade jag hela dagen, solade och sånt med Frida. Vid 2 tiden stack jag in och duschade. Sedan vid 4 begav Frida, Rebecca. Jd och jag oss till Obs. Vi skulle bara kolla runt lite :) Mötte Elin och Erica där ocksååå :)
Var där ett tag fixade massa småsaker, försökte blandannat laga mina favorit solglasögon nu inför sommarn men de gick sönder direkt igen när jag fick tillbaka dem haha de var bara limmade så det var df :(
Iaf så stack vi hem sedan. käkade grilllat med familjen. Sedan fixade jag mig lite och stack på fest i malmö med hela ligaan, men det var nog den mest misslyckade lördagen i mitt liiiiiiiiiiiiv. Riktig ångest Lördag.. Bara massa tråkiga sminkade killar på "festen", som inte ens var i närheten av fest eller något annat rolig. Den var rent ut sagt SKIT tråkig, hade hellre suttit här exakt hela kvällen :( faan
har ångest på det och massa annat.. jävligt deppig lördag om jag får säga det själv :/ nee nu ska jag fortsätta sitta hemma klockan är ju trots allt bara 00.. ooh.. :(
match imorgon också för den delen. ne nu orkar jag inte skriva mer haaha <3



 
och förresten så fick jag en jätte fin klänning av hanna i helgen, den passade inte henne men med många om och men lyckades jag klämma på mig den haha :D gillar det sjukt mkt, tack hanniiis <3
och sedan bilden till höger är den kjolen jag köpte på secondhand fast en lite bättre bild denna gången, har den som klänning nu till sommaren ist för kjol haha :)

Kommentarer
Postat av: hanna

så lite så<3

2009-05-03 @ 12:59:01
URL: http://justlivinmylife.blogg.se/
Postat av: elin dahlin

hahaha den festen kan man kalla tråkig utan att övrdriva :( vi hade roligare sen när vi stack till BK till och med hahah :(

<3

2009-05-07 @ 22:38:16
Postat av: julia

svar till elin: hahahah jaaa eller hur! så jävla sjukt :(

2009-05-07 @ 22:54:57
URL: http://juliaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0