äntligen hemma

det har nog aldrig tagit så lång tid för mig att komma hem från elena tidigare? haha det tog mig 2 timmar idag, och vi bor egentligen höööögst 15 minuter ifrån varandra?
Gick med elena till affären :) Några minuter ifrån den så stötte jag på Victor och Sebbe, snackade med dem i typ 45 minuter, så kom Philip och Leif också, slutade med att vi snackade mer än dubbelt sålänge till, glad att jag tog vinderjackan idag ändå annars hade jag frusit häcken av mig alltså påriktigt!



gamla bilder från Kroatien sommar 08, saknar det helt sjukt!



Nu lyssnar jag på musiiik och tar det lungt. Och så planerar jag min helg och sånt, har riktigt mycket att göra egentligen känner mig stressad. + att imorgon åker min pappa utomlands i en vecka så blir helt stressad vill hinna va med några vänner där och sånt också.. aja det fixar sig väl :) vi får se, mina planer brukar liksom ändå alltid ändras. Hoppas de blir bra denna helgen iaf, ska antagligen träffa min underbariiis juliiis i helgen också, ja vi får se somsagt :D

Imorgon blir det simmning på morgonen, tur man har Victor som komr och hämtar sig med sin moppe (H) haha! jaaa det kan faktiskt vara bra att ha sådana ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0