Anything you want..

Grattis Hanna (L)



Idag har jag bara varit i skolan, hade nationellaprov i No, det var rätt svårt men inte såvärst viktigt imed att vi var den första årskursen som fick prova på det. men det gick väl bra :) På lunch följde jag med sara hem så gjorde vi käk och tog de lungt, stack sedan tillbaka till skolan och hade de sista lektionerna. Efter skolan stack vikki och jag mirakulöst till biblioteket för att plugga!?!? jaaa det funkade väl rätt bra.. men vi flippar alltid ut i sista :(
Här berättar vikki om Sidharta Guatamas (Buddhas) liv, har prov i det imorgon haha!



ja sedan är det ännu 2 videor på när Frida och jag var hos Rebecca i .. Söndags? japp slappdag värre!
På första videon så tar jag och Rebban fötterna i fridas huvud, jätte roligt för oss juuu men jaa




Inget liv nej! haha

Resten av dagen (efter att vikki och jag kom hem) så lagade jag maaaat till familjen, sen kom mamma och ella hem och fortsatte hjälpa mig, sedan mitt i allt kom jag på att jag ska träna så stack och gjorde det. Mamma hämtade mig lite tidigare, så förhörde hon mig och hon tyckte att jag kunde det bra .. jag tvivlar starkt på det dock :(

Kommentarer
Postat av: alexandra naranjo

gör så att inte bara dina vänner kan se dina videos :( tråkigt juuuu annars kan man icke se dem :D

2009-05-13 @ 14:09:09
URL: http://alexandranaranjoo.blogg.se/
Postat av: hanna

tack baby!!

2009-05-13 @ 19:38:19
URL: http://justlivinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0