Best thing

försovde mig idag, glömde ställa klockan :O bara för jag lyssnade på musik igår när jag skulle sova, håller alltid på att glömma det då :O Vaknade nu vid 11 och käkade frukost.. kollade på shemat.. då hade precis musiken börjat och lönt att komma sen när halva lektionen har gått. Ne så nu börjar inte nästa lektion förens kl 13, svenska.. får väl gå på den antar jag haha. lönt

Ikv ska vi inte till mig det ändrades vi ska dit imorgon istället, slår ihop det med Frida haha :) ingen fest dock, bara chill men det blir alltid kul ändå! Så idag följer jag nog med Elin, Erica och Josefin på fest ist, blir också alltid kul :D haha sen ikv blir det nog malmö ändå också.

Nu ska jag lyssna på lite musik och relaxaaaa haha ha det bra <3


Jätte gammal bild men hade inga roliga :(
jag ello angelica och davidooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0